Ogłoszenie nr 4/2017 - Archiwum 2017 - Komenda Powiatowa Policji w Nakle nad Notecią

Biuletyn Informacji Publicznej

Archiwum 2017

Ogłoszenie nr 4/2017

Ogłoszenie nr 4/17 Komendanta Powiatowego Policji w Nakle nad Notecią
o naborze na wolne stanowisko pracy – starszy referent Wydziału Kryminalnego Komendy Powiatowej Policji w  Nakle nad Notecią (korpus służby cywilnej)

Wynik naboru:

Status ogłoszenia: Nabór zakończony

Wynik rekrutacji:

Imię i nazwisko: Anna Frydrychowicz

Miejsce zamieszkania: Nakło nad Notecią

 

 

 

Numer ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów: 14715

Data ukazania się ogłoszenia: 30 sierpnia 2017 r.

Komendant Powiatowy Policji w Nakle nad Notecią poszukuje kandydatów/ kandydatek  na stanowisko:

starszego referenta

do spraw obsługi kancelaryjno-organizacyjnej

w Wydziale Kryminalnym  

Miejsce wykonywania pracy:

Nakło nad Notecią

Adres urzędu

Komenda Powiatowa Policji
w Nakle nad Notecią
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią

Wymiar etatu: 1,00

Warunki pracy

praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, nie jest związana z wysiłkiem fizycznym, nie przewiduje się pracy poza urzędem, nie występują uciążliwe/szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy, budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku, stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku.

Zakres zadań:

  • rejestracja dokumentacji, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Wydziale Kryminalnym
  • prowadzenie dziennika korespondencji i innych ksiąg rejestrowych, w celu zapewnienia prawidłowego rejestrowania dokumentów Wydziału Kryminalnego
  • archiwizowanie i przekazywanie akt spraw do archiwum, sporządzanie wykazów spraw niezałatwionych, w celu prawidłowego obiegu dokumentów Wydziału Kryminalnego;
  • prowadzenie rejestru dowodów rzeczowych, w celu odpowiadania za depozyt
  • przechowywanie przepisów resortowych, w celu zapoznawania z nimi policjantów

 

 

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie
  • Umiejętność obsługi sprzętu komputerowego i biurowego
  • Umiejętność komunikowania się
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • Doświadczenie zawodowe: 3 miesięczne doświadczenie w pracy biurowej

 

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy
  • W przypadku osób niepełnosprawnych - kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności.

Terminy i miejsce składania dokumentów

  • Dokumenty należy złożyć do: 10 września 2017 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji
Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią

z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr KPRM  14715

 

 

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, wydział, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi ok. 2300,00 zł we wszystkich składnikach wynagrodzenia. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 52 339 32 06. Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu Ustawy o ochronie Danych Osobowych oraz pracy kancelaryjno-biurowej i archiwizacji dokumentów.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 30.08.2017
Data modyfikacji : 26.06.2020
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Nakle nad Notecią
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Dorota Szpechcińska-Wronka
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Kant Zespołu Obsługi Systemów Informacyjnych
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Kant
do góry