ZADANIA ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZEGO - Komenda Powiatowa Policji w Nakle nad Notecią

Biuletyn Informacji Publicznej

ZADANIA ZESPOŁU ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZEGO

 

  1. Sporządzania dokumentacji dotyczącej należności dla policjantów i pracowników Komendy oraz cykliczne przesyłanie kompletu dokumentów do Wydziału Finansów KWP w celu zatwierdzenia;
  2. Sporządzania dokumentacji dotyczącej należności dla świadków;
  3. Merytorycznego sprawdzania poprawności i zasadności wystawienia rachunku i delegacji służbowych;
  4. Prowadzenia spraw mieszkaniowych policjantów;
  5. Przygotowywania decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Komendanta Powiatowego Policji                        w sprawach mieszkaniowych;
  6. Obsługi ubezpieczeń grupowych;
  7. Uchylono;
  8. Przyjmowania gotówki z nałożonych mandatów karnych gotówkowych i wpłacania do banku;
  9. Prowadzenia ewidencji ilościowej składników majątkowych;
  10. Prowadzenia rejestrów usług i dowodów przychodowo-rozchodowych;
  11. Prowadzenia i nadzoru nad gospodarką transportową w Komendzie, a w szczególności:
    1. Prowadzenie ewidencji przekazanego Komendzie w użytkowanie sprzętu transportowego,
    2. Wystawianie i przechowywanie miesięcznych książek kontroli pracy sprzętu transportowego,
    3. Przechowywanie dokumentacji użytkowanego sprzętu transportowego,
    4. Kontrola zużycia materiałów pędnych, smarów oraz płynów eksploatacyjnych;
  12. Zapewnienia sprawności technicznej oraz użytkowej sprzętu transportowego, w szczególności poprzez:
    1. Nadzór nad wykonywaniem systematycznych obsług codziennych „OC”,
    2. Kierowanie sprzętu do resortowej stacji obsługi lub Autoryzowanych Stacjach Obsługi producenta, na obowiązkowe obsługi techniczne, badania techniczne, przeglądy gwarancyjne, naprawy bieżące oraz naprawy powypadkowe,
    3. Prowadzenie ewidencji wypadków i kolizji w książce ewidencji wypadków i kolizji sprzętu transportowego.
    4. Kształtowanie wśród funkcjonariuszy / pracowników Komendy właściwych postaw w przedmiocie prawidłowego i odpowiedzialnego sposobu użytkowanego sprzętu transportowego;
  13. Dokumentowania eksploatacji sprzętu transportowego oraz sporządzenia i przekazywania                  do Wydziału Transportu KWP w Bydgoszczy w ustalonych terminach informacji w tym zakresie;
  14. Realizacji drobnych zakupów części zamiennych i eksploatacyjnych, niezbędnych do usunięcia awarii samochodów służbowych w ramach akredytywy;
  15. Administrowania nieruchomościami użytkowanymi przez Komendę;
  16. Zapewnienia właściwego stanu technicznego i utrzymania obiektów Komendy oraz jednostek podległych;
  17. Prowadzenia ewidencji składników majątkowych w zakresie sprzętu i materiałów:
    1. Techniki policyjnej i biurowej,
    2. Kwaterunkowego,
    3. Żywnościowego,
    4. Kulturalno-oświatowego, szkoleniowo-sportowego,
    5. Wyposażenia mundurowego, odzieży ochronnej i środków higieny osobistej,
    6. Uchylono,
    7. Leków i materiałów opatrunkowych,
    8. Druków i formularzy resortowych,
    9. Środków czystości;
  18. Realizacji zadań związanych z wydatkami na badania osób zatrzymanych - sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalno-rachunkowym;
  19. Naliczania ryczałtów i równoważników pieniężnych;
  20. Współudziału w organizacji wyżywienia w naturze;
  21. Sprawowania nadzoru, przygotowywania i uczestniczenia w pracach inwentaryzacyjnych oraz związanych z wybrakowaniem składników majątkowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy, znajdujących się w użytkowaniu Komendy i jednostek podległych, a także będących własnością innych podmiotów;
  22. Sporządzania wniosków, umów i informacji w zakresie otrzymanych darowizn rzeczowych, użyczeń, środków finansowych przekazywanych na Fundusz Wsparcia Policji oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
  23. Prowadzenia – w uzgodnieniu z odpowiednim wydziałem Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy – prac naprawczo-konserwacyjnych;
  24. Wykonywanie zadań wynikających z przepisów o ochronie przeciwpożarowej w Komendzie i podległych komisariatach Policji.

 

do góry