Ogłoszenie nr 1/2022 - Archiwum 2022 - Komenda Powiatowa Policji w Nakle nad Notecią

Biuletyn Informacji Publicznej

Archiwum 2022

Ogłoszenie nr 1/2022

Ogłoszenie nr 1/2022 Komendanta Powiatowego Policji w Nakle nad Notecią
o naborze na wolne stanowisko pracy – starszy inspektor Zespołu Obsługi Systemów Informacyjnych Komendy Powiatowej Policji w  Nakle nad Notecią (korpus służby cywilnej)

Wynik naboru:

Status ogłoszenia: Nabór zakończony

Wynik rekrutacji:

Imię i nazwisko: Łukasz Tubiszewski

Miejsce zamieszkania: Iwno

 

Numer ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady  Ministrów: 104083

Data ukazania się ogłoszenia: 10 sierpnia 2022 r.

Komendant Powiatowy Policji w Nakle nad Notecią poszukuje kandydatów/ kandydatek  na stanowisko:

starszego inspektora ds. informatyki

w Zespole Obsługi Systemów Informacyjnych   

Miejsce wykonywania pracy:

Nakło nad Notecią

Adres urzędu

Komenda Powiatowa Policji
w Nakle nad Notecią
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią

Wymiar etatu: 1,00

Warunki pracy

praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, nie jest związana z wysiłkiem fizycznym, praca wykonywana przy monitorze komputerowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy, nie występują uciążliwe/szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy, budynek nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (brak podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości), brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim po budynku, stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku.

Zakres zadań:

  1. prowadzi konserwację i nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu łączności i informatyki w całej Komendzie Powiatowej Policji w Nakle nad Notecią, w celu utrzymania sieci teleinformatycznej
  2. prowadzi administrację lokalną systemów niejawnych oraz techniczną systemów jawnych, w celu właściwej konfiguracji i instalacji stanowisk komputerowych i nadania odpowiednich uprawnień użytkownikom
  3. prowadzi nadzór nad rejestratorami rozmów telefonicznych i radiowych, w celu prawidłowego ich działania
  4. weryfikuje poprawność sporządzonych wniosków o nadanie uprawnień do systemów centralnych i lokalnych, w celu nadania właściwych uprawnień policjantom i pracownikom komendy
  5. udziela informacji i pomocy użytkownikom jednostki i jednostek podległych w zakresie dostępnych systemów policyjnych i ich zawartości informatycznej, w celu prawidłowego korzystania z systemów policyjnych i urządzeń
  6. przegląda, pobiera i wysyła pocztę elektroniczną, w celu właściwego obiegu dokumentów

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • umiejętność obsługi programów komputerowych
  • umiejętność obsługi urządzeń łączności i systemów teleinformatycznych
  • umiejętność obsługi sprzętu komputerowego i biurowego
  • umiejętność komunikowania się
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: 3 miesięczne doświadczenie w pracy związane z systemami informatycznymi
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole
  • posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne"

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy
  • W przypadku osób niepełnosprawnych - kserokopia orzeczenia o niepełnosprawności.

Terminy i miejsce składania dokumentów

  • Dokumenty należy złożyć do: 22 sierpnia 2022 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji
ul. Pocztowa 11
89-100 Nakło nad Notecią

z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej ogłoszenie nr KPRM

 

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego         i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku         z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
 

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Nakle nad Notecią ul. Pocztowa 11, 89-100 Nakło nad Notecią, tel. 47 752 92 05
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp-naklo-nad-notecia@bg.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Nakle nad Notecią
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

·  Podstawa prawna przetwarzania danych:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw.      z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy     o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje:
    podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Proszę przesyłać jedynie kompletne aplikacje, oraz zaznaczyć w liście motywacyjnym jakiego ogłoszenia dotyczy oferta (stanowisko, zespół, numer ogłoszenia), dokumenty muszą być opatrzone datą i podpisem. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych ofert nie odsyłamy. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie BIP KPP w Nakle nad Notecią w zakładce Praca w Policji. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do ubiegania się o stanowiska w korpusie służby cywilnej. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi ok. 3870 zł plus dodatek z tytułu wysługi lat (zgodnie z art. 90 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 47 752 92 06. Informacja o kandydatach, którzy przejdą do następnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostanie umieszczona na stronie internetowej KPP w Nakle nad Notecią. Osoby te zostaną również powiadomione telefonicznie. Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.

Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencji będzie obejmował przede wszystkim wiedzę z zakresu znajomości ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, rozporządzenia w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej oraz decyzji Komendanta Głównego Policji w sprawie korzystania w Policji z zasobów informacyjnych Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Pliki do pobrania

Metryczka

Data publikacji : 02.09.2022
Data modyfikacji : 05.09.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Nakle nad Notecią
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Kant Zespół Obsługi Systemów Informacyjnych KPP
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Kant
do góry